Serkkuni Raakel
Vaikka nainen on todistettavasti murhaaja, nuori mies (Sam Claflin) rakastuu kauniiseen serkkuunsa (Rachel Weisz) tässä synkässä ja monitahoisessa romanttisessa tarinassa, joka perustuu Daphne du Maurierin kirjaan.