Cleft Lip
Mitä tapahtuu, kun hedelmällisyydestä tulee kauppatavaraa yhteiskunnan murroksessa? Tämä nykyajan tragedia tuo Sofokleen Oidipuksen myytin nykypäivään, maailmaan, jossa lahjoitetut munasolut ja sperma ovat arkea. Tarina tutkii, kuinka perhesiteet isän, äidin ja lapsen välillä murtuvat yhteiskunnallisten muutosten ja hedelmöityshoitojen paineessa, jättäen ihmiset pohtimaan identiteettiään.