Dokumentit, Eläimet ja luonto
Kohdatessaan maansa jäätiköiden kuoleman ja rakastettujen isovanhempiensa menetyksen islantilaisen kirjailijan Andri Snr Magnasonin arkistoista tulee aikakapseli, joka pitää hallussaan sitä, mikä on luisumassa pois – perhettä, muistia, aikaa ja vettä.