Liisan seikkailut peilimaailmassa
Kun Liisa kohtaa taikapeilin ja palaa mielikuvitukselliseen Alimaailmaan, hän saa tietää, että hänen ystävänsä Hullu Hatuntekijä (Johnny Depp) on äärimmäisen masentunut. Liisa lähtee vaaralliseen seikkailuun pelastaakseen hänet ennen kuin aika loppuu kesken.