That one word - Feyenoord
Feyenoord-jalkapalloseura toimii sisällä kauden 2020/21 ajan maailmanlaajuisen COVID-19 pandemian takia. Mutta ainutlaatuinen kuvamateriaali pukuhuoneen sisäpuolelta ja kokoushuoneen seinien takaa tuo yllättäen seuran ja kaikki sen keskeiset henkilöt lähemmäs yleisöä kuin koskaan ennen.