Sir Alex Ferguson: Never Give In
Paljastava ja omakohtainen dokumenttielokuva Sir Alex Fergusonin elämästä kertoo hänen matkastaan Glasgow'n työläiskortteleista yhdeksi maailman menestyneimmistä jalkapallovalmentajista. Vuonna 2018 kärsimästään aivoverenvuodosta toipuva Sir Alex muistelee värikästä elämäänsä ja uraansa, mukaan lukien huikeaa 26-vuotista päävalmentajakauttaan Manchester Unitedin peräsimessä. Sir Alexin pojan, Jason Fergusonin, ohjaama elokuva on koskettava tarina muistin ihmeellisestä voimasta.