Daredevil
Nuorena sokeutunut Matt Murdock taistelee epäoikeudenmukaisuutta vastaan päivisin asianajajana ja öisin supersankari Daredevilinä New Yorkin Hell's Kitchenissä.
Matt Murdock on päivisin asianajaja, mutta öisin hän harjoittaa omankädenoikeutta. Hän sokeutui lapsena onnettomuudessa ja käyttää vahvistuneita aistejaan taistellessaan Daredevilinä rikollisuutta vastaan New Yorkin kaduilla. Se ei miellytä Wilson Fiskiä eli Kingpiniä eikä muita, joiden päämääriä Daredevil vastustaa. Vaikka Murdock esiintyy päivätyössään rikosoikeusjärjestelmään uskovana miehenä, hänen alter egonsa ottaa lain omiin käsiinsä suojellakseen naapurustoaan.