Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers
Sarja seuraa lapsivaikuttajien uskomattomia tarinoita. He ovat ensimmäinen sukupolvi lapsia, joiden vanhemmat ovat jakaneet heidän koko varttumisensa verkossa – usein miljoonille ihmisille ja joidenkin perheiden ansaitessa miljoonia dollareita.