I Superbiker 4 - The War for Four
Murray Walker vie katsojan syvälle British Superbiken kauden 2013 huimaan maailmaan. Kilpailijat Shane Byrne ja Ryuichi Kiyonari käyvät kamppailun mestaruudesta tavoitellen historiallista neljättä titteliä.