Circuito Di Pescara: Acerbo Cup
Vuonna 1924 ensimmäisen kerran järjestetty Coppa Acerbo oli legendaarinen autokilpailu, joka houkutteli huippuluokan kilpailijoita ja autonvalmistajia. Siitä tuli nopeuden, vaaran ja historiallisten hetkien symboli. Legendat Nuvolarista Fangioon muistelevat Coppa Acerboa dokumenttielokuvassa, joka tuo esiin kisan tunnelman haastattelujen ja vanhojen videopätkien kautta.