Riding High
Tylsistynyt moottoripyörälähetti Dave Munday haaveilee stunt-ajajan urasta. Kun promoottori Marvin Ravensdorf haastaa kenet tahansa voittamaan mestari Judas S. Chariotin vaarallisessa "Devil's Leap" -hypyssä, Dave ottaa haasteen vastaan. Karsinnan jälkeen vain kolme kuskia selviytyy. Kohdattuaan kauhistuttavan kuilun Dave ja Judas haluavat perääntyä, mutta sopimus pakottaa heidät hyppäämään.