First Flight
Kolmella linnunpoikasella on edessään suuri haaste – ensilento! Sammakoiden aloittaessa omituisen esityksensä taivas täyttyy improvisoiduista tempuista: osa linnuista pyörähtelee, osa leijuu ja loput toivovat parasta.