Hip-Hop and The White House
Dokumenttiantologiasarjaan &360 kuuluvassa elokuvassa jäljitetään hip hopin ja Yhdysvaltain presidenttien välistä suhdetta sekä tarkastellaan tämän kulttuurin ja kansakunnan pääjohtajien lähenemistä.
Mustaa sisältöä tuottavan Andscape-studion dokumenttiantologiasarjaan &360 kuuluvassa dokumenttielokuvassa paljastetaan maailmaa muuttaneen kulttuurin vallankumouksellinen, 50-vuotinen historia ja havainnollistetaan hip hopin matkaa ulkopuolisesta asemastaan vallan huipulle. Dokumentissa esitellään kaikkein vaikuttavimpiin lukeutuvia poliittisia lauluja luoneiden artistien käänteentekevää luovaa panosta sekä tutkiskellaan presidenttien kanssa vuorovaikutuksessa olleiden, maailman kuuluisimmassa asuinrakennuksessa esiintyneiden räppärien kokemuksia. Alkaen turmeltuneista seuduista, jotka loivat tämän kulttuurin sortavien presidentillisten linjausten seurauksena, dokumentti kuvailee vaikutusvallan, kulttuurin ja maineen monitahoista verkkoa, joka on nykyään pysyvä osa Yhdysvaltojen politiikkaa.