A Good Day To Die Hard
Bruce Willis palaa tajunnanräjäyttävän, sydämen pysäyttävän ja railakkaan toiminnan merkeissä John McClanena, sankarillisena newyorkilaispoliisina, jolla on taipumus olla väärässä paikassa oikeaan aikaan.