Halloweentown High
Marnie panee taikavoimansa vaakalaudalle saadakseen useita Halloweentownin teinejä siirrettyä lukioonsa kuolevaisten maailmaan. Pian Marnie ja hänen uudet ystävänsä ovat kuitenkin pulassa ja epäonnisia, kun paha Rautatikarin ritari ilmestyy. Tämä on päättänyt tuhota kaiken taianomaisen, ja Marnien tehtäväksi jää pelastaa koulunsa, ihmisten maailma ja taikavoimansa.