Pahuus
Pahuus ja väkivalta varjostavat 16-vuotiaan Erikin elämää sekä kotona että koulun pihalla. Lopulta hänet erotetaan koulusta ja lähetetään Stjärnsbergin sisäoppilaitokseen. Tämä on Erikin viimeinen mahdollisuus riistäytyä vapaaksi entisestä elämästään. Stjärnsbergin koulu kuitenkin antaa vanhempien oppilaiden sortaa nuorempia oppilaita järjestelmällisesti.
Pahuus ja väkivalta varjostavat 16-vuotiaan Erikin elämää sekä kotona että koulun pihalla. Lopulta hänet erotetaan koulusta ja lähetetään Stjärnsbergin sisäoppilaitokseen. Tämä on Erikin viimeinen mahdollisuus riistäytyä vapaaksi entisestä elämästään. Stjärnsbergin koulu kuitenkin antaa vanhempien oppilaiden sortaa nuorempia oppilaita järjestelmällisesti. Erikin täytyy tehdä kaikkensa selviytyäkseen murtumatta. Vahva ystävyys huonetoverinsa Pierren kanssa antaa Erikille uudenlaisen näkemyksen häntä ympäröivästä maailmasta.