Image
Kunnianhimoinen toimittaja Eva saa tehtäväkseen raportoida Brysselin levottomista kaupunginosista. Hänen oppaanaan toimii kadut tunteva Lahbib, joka herättää hänen mielenkiintonsa. Syventyessään tarinaan Eva ärsyttää kanavansa edustajia, jotka näkevät hänen pyrkimyksensä uhkana.