Sofia ensimmäinen: kuninkaallinen taika
Prinsessa Sofia lähtee hauskoille seikkailuille Loitsimon kuninkaallisessa taikakoulussa. Uusien ystäviensä ja eläinkamujensa kanssa Sofia on valmis näyttämään jokaiselle, että hän on kaikkein maagisin prinsessa!
Lumotun maan prinsessa Sofia on aloittamassa uuden koulun - Loitsimon kuninkaallisen taikakoulun. Rinnallaan kuninkaalliset ystävänsä, prinsessa Leila, prinsessa Kamilla ja prinssi Visa, sekä koulun linnalemmikki sarvipuppe Pipar, Sofialle selviää mitä on olla koko Ikimaailman maagisin prinsessa. Kokonainen lumottu maailma odottaa Sofian seikkaillessa uusien ja vanhojen ystäviensä, kuninkaallisen perheensä sekä uskollisten eläinystäviensä kera!