LEGO Disney Prinsessat: Taikakaaos
On kova myrsky. Prinsessat ja heidän apurinsa ottavat apua tarvitsevia eläimiä luokseen linnaan. Eläimet kuitenkin riehaantuvat ja syntyy kaaos. Selviää, että kaiken takana on eräs ilkimys. Yhteistyön, nokkeluuden ja yllättävän ystävän avun ansiosta prinsessat voivat alkaa palauttaa järjestystä ja pelastaa kotinsa.
Ulkona myrskyää. Prinsessat ja heidän apurinsa päättävät ottaa apua tarvitsevia elämiä linnan suojiin. Eläimet alkavat kuitenkin ryntäillä ympäriinsä linnassa, ja pian tapahtuu jotakin vielä oudompaa. Prinsessat saavat selville, että eräs ilkimys on aiheuttanut kaaoksen ja aikoo tuhota linnan. Yhteistyön, nokkeluuden ja yllättävän ystävän avun ansiosta prinsessat voivat kuitenkin alkaa palauttaa järjestystä linnaan ja pelastaa kotinsa. Myrskypäivästä tuleekin yllättävä seikkailu.