Le site "Le Corbusier" de Firminy
Firminyn alue Ranskassa ilmentää Le Corbusier’n visiota yhdistää kulttuuri, urheilu ja uskonto arkkitehtoniseksi kokonaisuudeksi. Dokumentti tutkii neljää merkittävää rakennusta – ikonisesta kirkosta stadioniin – jotka muodostavat Euroopan suurimman kokoelman hänen töitään ja ovat 1900-luvun innovatiivisen arkkitehtuurin kulmakiviä.