Fernand Pouillon, l'architecte le plus recherché de France
Salaperäisen vankilapaon jälkeen arkkitehti Fernand Pouillon rakensi miljoonia neliömetrejä sekä Ranskassa että Algeriassa. Elokuva kertoo meille miehestä, joka rakensi kauniita koteja vähävaraisille ja haastoi suurten asuinhankkeiden patologian.