Cooking for One Week
Tässä ohjelmassa Danny Jansen tarjoaa katsojille kaikenkattavia reseptejä tilanteisiin, jolloin ruoanlaittoon on vain vähän aikaa. Valmistamalla näiden reseptien mukaiset ateriat viikonloppuna arkipäivinä säästyy aikaa ja ruokapöytään saadaan aina herkullisia ja tuoreita annoksia.
Eikö aika riitä ruoanlaittoon? Danny Jansen paljastaa kaikenkattavat nopeat reseptinsä.
Tänään Danny valmistaa herkullista kasviswokkia vihreillä pavuilla ja isoilla katkaravuilla.
Tänään Danny valmistaa kukkakaaliriisiä manteleilla ja paahdetuilla nektariineilla.
Tänään Danny valmistaa pizzaa, jonka täytteeksi tulee mozzarellaa, tomaattia ja salamia.
Onko ruoanlaittoon vain vähän aikaa? Nämä Danny Jansenin reseptit ehtivät pöytään hetkessä.
Tänään Danny valmistaa lohi-purjo-makaronipiiraan, tilli-kermakastiketta ja tuoretta salaattia.
Tänään Danny valmistaa naudanlihaa, uuniperunoita, vihreitä papuja ja karamellisoituja sipuleita.
Tänään Danny valmistaa makaronia, ruohosipulikastiketta, pinaattia ja pinjansiemeniä.
Tänään Danny valmistaa grillattua parsaa, haudutettua purjoa ja yrttiperuna-tuorejuusto-salaattia.
Vain vähän aikaa kokata? Danny Jansen auttaa herkullisilla ja nopeilla resepteillään.