Luupulmia
Pluto-piirrettyjen virallisesti ensimmäisessä jaksossa reipas hauvamme lähtee pakosalle varastettuaan luun Butch-bulldoggilta ja hakeutuu tivolin peilisalin turvaan. Edessä on hauska seikkailu, jonka aikana Pluto ensin pelästyy vääristyneitä peilikuvia mutta sitten ajaakin niiden avulla Butchin tiehensä.