Kaiva, kaiva lemmikkini
Pluto kaivaa Minnin pihan täyteen reikiä ja tuhoaa hänen talonsa yrittäessään pyydystää ärsyttävää taskurottaa.
Pluto kaivaa Minnin pihan täyteen reikiä ja tuhoaa hänen talonsa yrittäessään pyydystää ärsyttävää taskurottaa Minnin estelyistä huolimatta.