Postipiski
Pluto värvätään toimittamaan postisäkki kaukaiselle pohjoisen vartioasemalle. Sitä auttaa leikkisä jänis.
Kun lentäjän täytyy kääntyä takaisin myrskyn vuoksi, hän pudottaa postin vartioasemalle, josta se voidaan toimittaa eteenpäin koiravaljakolla. Postisäkki putoaa Pluton niskaan, ja se päättää toimittaa säkin perille. Matkantekoa hidastaa jänis, mutta lopulta se auttaa Plutoa toimittamaan säkin perille.