The Lowdown
Kansalaisjournalisti Lee Rayborn on Tulsan ”totuusroitsija”, jonka pakkomielle totuuteen vie hänet aina ikävyyksien äärelle.
FX:n rikossarja ”The Lowdown” seuraa kansalaisjournalisti ”Lee Raybonia”, Tulsan ”totuusroitsijaa”, jonka pakkomielle totuuteen vie hänet aina ikävyyksien äärelle. Lee ei ole idealisti, mutta hän on omistautunut paljastamaan korruptiota ja kaupungin pimeitä salaisuuksia, vaikka se asettaisi hänet vaaraan. Kun Leen paljastusartikkeli vaikutusvaltaisesta Washbergin perheestä johtaa välittömästi Dale Washbergin epäilyttävään itsemurhaan, Lee tajuaa olevansa jonkin suuren jäljillä. Dale on jättänyt jälkeensä vihjeitä, jotka kehottavat kaivautumaan syvemmälle hänen kuolemansa olosuhteisiin. Lee alkaa tutkia asiaa ja huomaa, että sureva leski Betty Jo vaikuttaa olevan kiinnostuneempi langostaan kuin edesmenneestä miehestään. Ja vaikutusvaltaiset tahot haluavat estää Leetä saamasta selville enempää.