Snel met Miljuschka: Kerst
Näissä jouluisissa jaksoissa Miljuschka auttaa katsojaa luomaan mitä herkullisimpia ruokalajeja lyhyessä ajassa, erityisesti pyhäpäiviä varten. Onhan kyseessä juuri se vuodenaika, jolloin tekee mieli laittaa pöydälle jotain erikoista joutumatta viettämään koko iltaa keittiössä. Siksi Miljuschka antaa innoitusta ja vinkkejä kauneimpiin ja herkullisimpiin mutta salaa hyvin helppoihin ruokiin.
Näissä jouluisissa jaksoissa Miljuschka auttaa katsojaa luomaan mitä herkullisimpia ruokalajeja lyhyessä ajassa, erityisesti pyhäpäiviä varten. Onhan kyseessä juuri se vuodenaika, jolloin tekee mieli laittaa pöydälle jotain erikoista joutumatta viettämään koko iltaa keittiössä. Siksi Miljuschka antaa innoitusta ja vinkkejä kauneimpiin ja herkullisimpiin mutta salaa hyvin helppoihin ruokiin, jotta jopa pyhäpäivinä riittää aikaa aterioista nauttimiseen perheen ja ystävien kanssa.
Tänään Miljuschka esittelee osaamistaan kokkaamalla joulutriflen ja vegetaristisen pääruokalajin.
Miljuschka laittaa tänään pöytään herkullista vesikrassisalaattia sekä pääruoaksi lampaankruunun.
Tänään Miljuschka tekee ylösalaisen pähkinäpaistin ja kardemummapaahtovanukasta.
Miljuschka tekee villisienitäytteisen filopiirakan ja inkiväärisen, makean appelsiinijuustokakun.
Miljuschka tekee pastaa sitruunalla ja ruusukaalilla sekä chaitäytteisen kreppikakun.
Tänään Miljuschka tekee maukkaaksi aperitiiviksi punakaaliterriinin ja pääruoaksi paistetun kanan.
Miljuschka tekee erityistä kurpitsakeittoa alkuruoaksi ja graavilohta punajuurilla pääruoaksi.
Miljuschka tekee kalaruokien ystäville meriahventa en papillote ja tarjoaa jälkiruoaksi lumipallon.