Gecko's Garage
Naura ja opi Geckon ja mekaanikkojen kanssa Geckon korjaamolla. Gecko saa vieraikseen ystävänsä Max-monsterirekan, Amber-ambulanssin ja monia muita isoja lapsenmielisiä autoja.
Vihreä mekano tuntee olevansa ulkopuolinen, joten Kat auttaa häntä Helena Helikopterin kyydissä.
Weasel yrittää kaataa puun, mutta Gekko ja Vihreä mekano kertovat, miksei hänen pitäisi tehdä niin.
Mekanot haluavat lentää idolinsa Katin tavoin, joten ne rakentavat lentävän koneen.
Weasel yrittää pestä urheiluautonsa, mutta kaikki menee pieleen ja hän päätyy itse autopesuun!
Bobbyn tuulilasi halkeaa, joten mekanot tuovat uuden. Se on kuitenkin hyvin hauras.
Weasel yrittää varastaa Gekon piirustukset rakentaakseen oman mekanon, mutta kaikki ei mene putkeen.