Doctor Who: The Church on Ruby Road
Vauva hylättiin kauan sitten jouluaattona lumihankeen. Nyt Ruby Sunday kohtaa Tohtorin, menninkäisiä, varastettuja vauvoja ja kenties syntymänsä salaisuuden.