Toiminta ja seikkailu, Scifi
Salaperäisen nuken kikatus tekee ihmiskunnan hulluksi. Kun Tohtori huomaa pelottavan Leluntekijän palanneen, hänellä on edessään taistelu, jota hän ei voi koskaan voittaa.