Heerlijk Oostenrijk
Ruokatoimittaja Laura de Grave matkustaa moottoripyörällään Itävallan kauniilla maaseudulla. Hän tapaa viljelijöitä, keittiömestareita ja ruoan tuottajia, joilla on erityisiä tarinoita kerrottavana ja jotka yhä käyttävät vuosisatoja vanhoja tekniikoita. He auttavat Lauraa tutkimaan itävaltalaisen keittiön salaisuuksia ja näyttävät hänelle, että siihen kuuluu muutakin kuin wieninleikkeitä ja omenastruudelia. Ja tietenkin he mielellään auttavat Lauraa tekemään tyypillisiä itävaltalaisia ruokia!
Laura tutkii maukkaista maitotuotteista, yrteistä ja hedelmistä tunnettua Alppien ruokakulttuuria.
Laura jatkaa kulinaarista matkaansa ympäri Itävaltaa ja tutustuu Kärntenin osavaltioon.
Laura jatkaa matkaansa pääkaupunki Wienin osavaltiota ympäröivässä Ala-Itävallassa.
Laura menee Vorarlbergin osavaltioon, josta löytyy henkeäsalpaavia Alppeja ja maukkaita juustoja.