Spandex Sapiens
Lapsena kiusattu Michael rakensi kehostaan suojan ja loi paini-imperiumin Suomeen elastaaniin pukeutuneiden sankareidensa innoittamana. Ikääntyneenä ja yksinäisenä hänen maailmaansa saapuu nuori transsukupuolinen painija, Jessica. Löytääkseen rakkautta Michael päättää kohdata ennakkoluulonsa.