Circus Is My Home
Kahden vuosikymmenen aikana kuvattu dokumentti seuraa Sirkus Finlandian sydäntä. Se kuvaa perheen matkaa, kun lapsista kasvaa tähtiä, perustajat valmistautuvat ojentamaan soihdun eteenpäin ja unelmat muuttavat muotoaan. Dokumentti on intiimi katsaus elämään, rakkauteen ja kasvuun sirkuksessa.