Transhumance - Routes of a Disappearing Life
Espanjalainen perhe johtaa vuosittain 3 200 eläintä henkeäsalpaavalle matkalle muinaisia reittejä pitkin. He ylläpitävät vuosisatoja vanhaa elämäntapaa siirtymällä laitumelta toiselle vuodenaikojen mukaan. Nykyajan paineiden uhatessa perheen tulevaisuutta heidän sinnikkyytensä osoittaa, mitä voidaan pelastaa, kun taistellaan merkityksellisten asioiden puolesta.