Fellini - Io Sono Un Clown
Fellini - I'm a Clown (Fellini - Olen klovni) -elokuvan ytimessä on Peter Goldfarbin outo ja ihana tarina. Hän oli nuori amerikkalainen tuottaja, joka vuonna 1967 suostutteli italialaisohjaaja Federico Fellinin työskentelemään ensimmäistä kertaa amerikkalaiselle televisiolle. Tarina on pysynyt tuntemattomana puoli vuosisataa.