Ikuisesti Sinun: Tuhkimotarina
Nuori nainen rakastuu prinssiin esittäessään prinsessaa. Hänen pitää salata oikea henkilöllisyytensä, vaikka yksi hänen siskopuolistaan valmistautuu avioitumaan prinssin kanssa.
Danielle on 1500-luvun "moderni" nuori nainen, itsenäinen ja viisas ja myös kaunis ja ystävällinen. Yllättäen hän asettuu juonittelevaa äitipuoltaan vastaan ja saa ihmeitä aikaan lähipiirinsä elämässä, mukana joukossa myös Ranskan kruununprinssi! Nyt voit elää uudelleen tämän klassisen sadun nykyaikaisen version.