Playing for the Mob
Mitä tapahtuu, kun yhdistää "Mafiaveljet" ja yliopistokoripallon? Syntyy "Playing For The Mob", tarina siitä, kuinka mafioso Henry Hill – jota Ray Liotta näytteli vuoden 1990 Martin Scorsesen klassikossa – auttoi sopimaan Boston Collegen koripallo-otteluiden tulokset kaudella 1978 - 79. Kyseisen sopupeliskandaalin yksityiskohdat paljastetaan ensimmäistä kertaa dokumentissa, jossa nähdään pelaajien tunnustuksia, liittovaltion etsiviä sekä henkilöitä, jotka järjestivät sopupelit, mukaan lukien Hill, joka kuoli pian antamansa haastattelun jälkeen. "Playing For The Mob" sijoittuu yliopistokoripallon kullanhohtoiseen maailmaan, mutta aivan kuten "Mafiaveljetkin" tämä on tarina ahneudesta, petoksesta ja tilinteosta. Loppujen lopuksi elokuvilla on yhteinen viesti: kun pelissä on paljon rahaa, kehenkään ei voi luottaa.