Happy People
Maailmassa, jossa niskaan merkitty luku kertoo onnellisuudesta, Kristóf odottaa pakollista vuotuista onnellisuusmittausta. Kristófin luku on ongelmallinen 21 – vain niukasti kriittisen alarajan yläpuolella. Jos se putoaa alle 20:n, hänet on ilmoitettava viranomaisille.