Last Call
Anikó Kárpáti on 61-vuotias. Tämä on hänen viimeinen päivänsä Budapestissa. Hän toivoo parempaa elämää tyttärensä perheen kanssa ulkomailla, mutta ensin hänen on katkaistava kaikki siteet, jotka edelleen yhdistävät häntä Unkariin. Anikó aloittaa hullun ryntäyksen kaupungin halki, mutta tämän kiihkeän päivän päätteeksi hänen on kohdattava se, mikä hänellä on vielä edessään, ja asiat, jotka hän jättää jälkeensä.