The Devil Wears Prada 2: Red Carpet Live
Liity Meryl Streepin, Anne Hathawayn, Emily Bluntin, Stanley Tuccin sekä muodin ja elokuva-alan suurimpien tähtien seuraan, kun he saapuvat New Yorkin Lincoln Centerin David Geffen Halliin 20th Century Studiosin "Paholainen pukeutuu Pradaan 2" -elokuvan maailmanensi-illan punaiselle matolle. Luvassa on yksi viihdemaailman hohdokkaimmista illoista – upeita asuja, unohtumattomia hetkiä ja jännitystä.