Kabo on lukiolainen, joka änkyttää ja jolla on vaikeuksia ilmaista tunteitaan. Hän tuntee vetoa luokkatoveriinsa Wandaan, joka tanssii välittämättä siitä, mitä muut hänestä ajattelevat. Etsiessään vapaata ilmaisumuotoa Kabo heittäytyy tanssin vieraaseen maailmaan.