Once Upon a Time in Wonderland
Viktorian ajan Englannissa Liisa kertoo tarinan oudosta, uudesta maailmasta toisella puolella jäniksen kuoppaa. Näkymätön kissa, tupakoiva tuhatjalkainen ja puhuvat pelikortit ovat vain joitain niistä ihmeellisistä asioista, joita hän on nähnyt.
Viktorian ajan Englannissa nuori ja kaunis Liisa kertoo mahdottoman tarinan oudosta, uudesta maailmasta toisella puolella jäniksen kuoppaa. Näkymätön kissa, vesipiippua polttava tuhatjalkainen ja puhuvat pelikortit ovat vain joitain niistä ihmeellisistä asioista, joita hän on nähnyt seikkaillessaan. Varmasti tämä tyttö on hullu. Hänen tohtorinsa haluavat parantaa hänet hoidolla, joka saa hänet unohtamaan – kaiken. Liisa on valmis jättämään kaiken sen taakseen, varsinkin kivuliaan muiston lampunhengestä, komeasta ja arvoituksellisesta Cyrusista, johon hän rakastui ja jonka hän menetti ainiaaksi. Sydämessään Liisa kuitenkin tietää oudon maailman olevan totta ja viime hetkellä ivallinen Herttajätkä ja lannistumaton Valkoinen Jänis saapuvat pelastamaan tytön kohtaloltaan. Yhdessä kolmikko hyppäävät jäniksen kuoppaan päästäkseen Ihmemaahan, missä mikään ei ole mahdotonta.