Liisa Ihmemaassa
Putoa Liisan kanssa päistikkaa kaninkolosta mielikuvitukselliseen seikkailuun Hullun Hatuntekijän (Johnny Depp) ja hyvin erityisen näyttelijäkaartin seuraan. Kutsuva ja taianomainen Liisa Ihmemaassa on kekseliäs uusi versio eräästä kaikkien aikojen rakastetuimmasta tarinasta.
Putoa Liisan kanssa päistikkaa kaninkoloon tässä mielikuvituksellisessa versiossa eräästä kaikkien aikojen rakastetuimmasta tarinasta. Liisa (Mia Wasikowska) on nyt 19-vuotias ja palaa nurinkuriseen maailmaan, jossa kävi ensimmäisen kerran lapsena, ja hän lähtee matkalle etsimään todellista kohtaloaan. Tämä Ihmemaa ylittää mielikuvituksen ja on täysin ennennäkemätön. Erikoiset hahmot heräävät eloon rikkaammin ja värikkäämmin kuin koskaan. On Hullu Hatuntekijä (Johnny Depp), Valkoinen kuningatar (Anne Hathaway), Punainen kuningatar (Helena Bonham Carter), Valkoinen Kani (Michael Sheen) ja monia muita. Sisältää tupakkatuotteita.