Nomadland
Nevadalaisen maaseutukaupungin talousromahduksen jälkeen Fern (Frances McDormand) pakkaa autonsa ja lähtee tutkimaan epäsovinnaista elämää Amerikan Lännen avarissa maisemissa. Matkalla hän muodostaa murtumattomia siteitä toisiin nomadeihin koskettavassa tarinassa toivosta ja sinnikkyydestä. Chloé Zhaon elokuvassa esiintyy myös David Strathairn.