Cannibal Sharks
Ohjelmassa tutkitaan toisia haita syövien haiden järkyttävää maailmaa arvoituksellisista irti leikatuista päistä Australiassa hietahain poikasiin, jotka hyökkäävät toistensa kimppuun kohdussa.