Ihminen vs. hai
Meribiologi ja haipuvun keksijä Jeremiah Sullivan yrittää tarkoituksella saada tappavan tiikerihain pureman ja selvitä siitä.
40 vuotta sen jälkeen, kun meribiologi Jeremiah Sullivan keksi puvun, joka suojaa pienempien hailajien hyökkäykseltä, hän kohtaa nälkäiset vasarahait ja tappavat tiikerihait selvittääkseen niiden purentatehon, ruumiinvoiman ja kyvyn purra kehittyneiden materiaalien läpi ennen ryhtymistään luomaan uutta pukua ja testaamaan sitä pukeutumalla siihen ja antamalla 4-metrisen tiikerihain purra itseään karmivilla hampaillaan.