Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Vuonna 1953 kolme nuorta naista lentää Uuteen-Seelantiin mennäkseen naimisiin. Koneessa he tapaavat hurmaavan Frankin, joka muuttaa heidän elämänsä suunnan ikuisesti. Heidän tarinansa rakkaudesta, menetyksestä ja ystävyydestä kietoutuvat yhteen vuosikymmenten ajan.