Twin Sisters
Lotte ja Anna Bamberg joutuivat erilleen vanhempien kuoleman jälkeen. Anna uurastaa Saksassa, ja Lottelle tarjoutuu useita mahdollisuuksia Alankomaissa. Kaksoset kaipaavat toisiaan, mutta elämän vaikeudet, kuten Annan avioliitto SS-upseerin kanssa ja Lotten kihlatun kuolema Auschwitzissa, koettelevat heidän sidettään. Viidenkymmenen vuoden jälkeen Anna haluaa luoda taas yhteyden kaksoissiskoonsa.