Tumma vesi
Salaperäiset äänet, toistuvat tumman veden vuodot ja muut oudot ilmiöt yläkerran asunnossa vievät Dahlian pelottavalle ja mystiselle etsintäretkelle, joka päästää valloilleen oikean painajaisten ryöpyn.