Pair of Kings
16-vuotiaat kaksospojat Brady ja Boomer viettävät tavallista teinielämää Chicagossa, kunnes Mason, Kinkow'n saaren hovineuvonantaja, saapuu lukioon kertomaan ällistyneille pojille heidän sukujuuristaan. Heidän elämänsä mullistuu täysin. Bradyn ja Boomerin pitää muuttaa saarelle lunastaakseen yhdessä kuninkuuden.
16-vuotiaat kaksospojat Brady ja Boomer viettävät tavallista teinielämää Chicagossa tätinsä ja setänsä kasvatettavina. Kun Mason, Kinkow'n saaren hovineuvonantaja, saapuu lukioon kertomaan ällistyneille pojille heidän sukujuuristaan, heidän elämänsä mullistuu täysin. Bradyn ja Boomerin pitää muuttaa saarelle lunastaakseen yhdessä kuninkuuden saarella, joka on täynnä outoa taikauskoa ja tapoja – ja olla aiheuttamatta tuhoa joka käänteessä. Heidän puuhiaan auttaa ja estelee Masonin ihana Mikayla-tytär, tyytymätön serkku ja kuninkaaksi haluava Lanny, joka ryhtyy sabotoimaan veljeksiä saadakseen kruunun.